Οσμή σκανδάλου φαίνεται να αναδύεται από το πρόγραμμα Συνεχιζόμενης Επαγγελματικής Κατάρτισης ανέργων της Δημόσιας Υπηρεσίας Απασχόλησης (ΔΥΠΑ), μέσω του οποίου ο κάθε ενδιαφερόμενος θα λάμβανε voucher κατάρτισης ύψους 2.250 ευρώ.Κι αυτό γιατί εκατοντάδες είναι οι άνεργοι που καταγγέλλουν πως όχι μόνο αποκλείστηκαν από το πρόγραμμα κατάρτισης σε κλάδους αιχμής πριν καν προλάβουν να υποβάλλουν αίτηση, αλλά και ότι ο αποκλεισμός τους υπήρξε μεθοδευμένος.
Ειδικότερα, σύμφωνα με το ρεπορτάζ του dnews.gr, ενώ η πλατφόρμα ήταν ανοιχτή από τις 3μμ., η ανακοίνωση της ΔΥΠΑ ότι άνοιξε βγήκε με μία ώρα καθυστέρηση. Μάλιστα, ενώ στη συνέχεια, προσπαθούσαν να μπουν, η πλατφόρμα είχε κλείσει, καθώς, ως φαίνεται, είχαν συμπληρωθεί οι απαιτούμενες αιτήσεις, χωρίς, ωστόσο, να υπάρχει ενημέρωση ότι δεν γίνονται αποδεκτές άλλες αιτήσεις.