Δήμος Δίου-Ολύμπου: Το Σάββατο 15 Μαρτίου στη Νέα Έφεσο το 8ο δωρεάν ενημερωτικό - εκπαιδευτικό σεμινάριο χρήσης απινιδωτή, απόφραξης αεραγωγού και καρδιοαναπνευστικής αναζωογόνησης
Το Σάββατο 15 Μαρτίου 2025 (ώρα 18:00) θα πραγματοποιηθεί στη Νέα Έφεσο (αίθουσα πολλαπλών χρήσεων Δημοτικού Σχολείου Νέας Εφέσου) το 8ο δωρεάν ενημερωτικό-εκπαιδευτικό σεμινάριο χρήσης απινιδωτή, απόφραξης αεραγωγού «Πνιγμονή» και καρδιοαναπνευστικής αναζωογόνησης.
.png)


























