Σε διαδικασία συζήτησης επί της πρότασης δυσπιστίας που καταθέτουν από
κοινού ΠΑΣΟΚ, ΣΥΡΙΖΑ, Νέα Αριστερά, Πλεύση Ελευθερίας, την οποία
συνυπογράφουν οι έξι βουλευτές του Κινήματος Δημοκρατίας και στηρίζει το
ΚΚΕ, μπαίνει η Βουλή.
Αυτό
σημαίνει ότι «παγώνουν» οι προγραμματισμένες εργασίες της και το Σώμα θα
συζητήσει την πρόταση. Ο Κανονισμός της Βουλής επισημαίνει πως η
συζήτηση στην Ολομέλεια ολοκληρώνεται το αργότερο τη δωδεκάτη νυκτερινή
της τρίτης ημέρας από την έναρξή της με ονομαστική ψηφοφορία. Σύμφωνα,
πάντα με το άρθρο 142 του Κανονισμού της Βουλής, η συζήτηση επί της
πρότασης δυσπιστίας ξεκινά με την ομιλία δύο τουλάχιστον βουλευτών από
εκείνους που την υπέγραψαν.