Μαστόδοντας-Νεοκαισάρεια: «Τρέχω για την Κατερίνη» 2024
Ο Όμιλος Φίλων της Φύσης και του Ανθρώπου «ΜΑΣΤΟΔΟΝΤΑΣ – ΝΕΟΚΑΙΣΑΡΕΙΑ» ευχαριστεί ολόθερμα τον Δήμαρχο Κατερίνης Ιωάννη Ντούμο, την Αντιδήμαρχο Πολιτισμού και Τουρισμού Ελίνα Διαμαντοπούλου, τον Αντιδήμαρχο Αθλητισμού Γεώργιο Κοκαβίδη, το Τμήμα Τύπου του Δήμου μας, για την πρωτοβουλία τους, το μετάλλιο που θα απονεμηθεί στους δρομείς του «ΤΡΕΧΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΤΕΡΙΝΗ» να φέρει και το λογότυπο του Ομίλου μας.





























