Συνάντηση Κασσελάκη – Αγγελούδη στον απόηχο των επεισοδίων: «Η Θεσσαλονίκη δεν είναι αυτό που έγινε το Σάββατο ή χθες»
Με τον δήμαρχο Θεσσαλονίκης, Στέλιο Αγγελούδη, συναντήθηκε ο Στέφανος Κασσελάκης στον απόηχο της φασιστικής επίθεσης κατά δύο τρανς ατόμων, το Σάββατο και της λεκτικής επίθεσης που δέχθηκε ο ίδιος έξω από τον κινηματογράφο «Ολύμπιον».
«Όλος ο κόσμος πρέπει να γνωρίζει ότι η Θεσσαλονίκη δεν είναι αυτό το οποίο έγινε εδώ πέρα το Σάββατο ή χθες το βράδυ», δήλωσε ο πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ κατά τη διάρκεια της συνάντησης του με τον Στέλιο Αγγελούδη στο Δημαρχείο της πόλης.






.jpg)












%20(jpg).jpg)







