Νέο χαράτσι στην υγεία φέρνει ο Άδωνης – Τι θα πληρώνουν οι ασθενείς ανά παραπεμπτικό
Συζήτηση για αποζημίωση κάθε παραπεμπτικού εργαστηριακής και απεικονιστικής εξέτασης, την οποία θα καταβάλλει ο ασθενής, πραγματοποιήθηκε σε τηλεδιάσκεψη με τον υπουργό Υγείας Άδωνη Γεωργιάδη και τη 16μελη Επιτροπή του Π.Ι.Σ για τη διαχείριση του clawback.






















![[headerImage]](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEgdsX07ZQdfILudQlZd5_MrDwkjOKkGiUnjoGe8jVkQfH2QhnJqq_hlEQikVVf88mXAx0WojUU9oYhBzAWaXfrifFv6jUQ2R22AQzrkoO2yIh-OaPjspI-siAeX7oRsWVC5uzRQUEvdv0djKt6tsQ4EL4tiD1sOwPuBSk4xaW0sttco5C3MER3DTfWJ9L4/s16000-rw/pieriasnea.jpg)





