Ολική επαναφορά της τρομοκρατίας “βλέπει” η Αστυνομία μετά την έκρηξη έξω από το υπ. Εργασίας
Σε συναγερμό είναι η Αστυνομία μετά το χτύπημα που έγινε τις πρώτες πρωινές ώρες του Σαββάτου με βόμβα έξω από το υπουργείο Εργασίας. Δύο καινούριες τρομοκρατικές οργανώσεις έχουν εμφανιστεί μέσα σε ενάμιση μήνα, μετά από περίπου 6 χρόνια σιωπής της τρομοκρατίας στη χώρα μας και αυτό αν μη τι άλλο, προκαλεί προβληματισμό.





























