Καφές και προστασία από το υψηλό σάκχαρο
Πολλοί ρωτάνε : Μου αρέσει και πίνω ελληνικό ή στιγμιαίο καφέ αλλά
έχω υψηλό σάκχαρο, κάνω κακό; Η απάντηση είναι ότι όχι μόνο δεν κάνει
κακό αλλά κάνει και καλό.
Για το λόγο αυτό η επιστημονική έρευνα εστιάζει τις τελευταίες δεκαετίες την προσοχή της στην αναζήτηση φυσικών τρόπων, όπως η διατροφή και τα τρόφιμα και ροφήματα που καθημερινά καταναλώνουμε, ώστε να προλάβουμε την εμφάνισή του. Προς την κατεύθυνση αυτή, ένα ρόφημα που διερευνάται και φαίνεται ότι μπορεί να βοηθήσει είναι ο καφές.


























