Δήμος Δίου-Ολύμπου: Κάθε Δευτέρα, Τετάρτη και Σάββατο η αποκομιδή απορριμμάτων στον Πλαταμώνα
Από την Αντιδημαρχία Αποκομιδής, Περιβάλλοντος και Πολεοδομίας ανακοινώνεται ότι η αποκομιδή απορριμμάτων στον Πλαταμώνα θα πραγματοποιείται κάθε Δευτέρα, Τετάρτη και Σάββατο, βάσει του χειμερινού προγράμματος αποκομιδής.








[wide]
[wide]

[wide]%2003.jpg)
[wide]



[wide]
[wide]
[wide]






