O δήμαρχος Αγράφων στη «μάχη» του δημογραφικού: Δίνει επίδομα 3.000 ευρώ για κάθε γέννηση παιδιού
Ο Δήμαρχος Αγράφων Αλέξανδρος Καρδαμπίκης, μίλησε στην εκπομπή «Καλημέρα Ελλάδα» του ΑΝΤ1. Ο κ. Καρδαμπίκης μίλησε για την ανακοίνωση που έκανε, σχετικά με το επίδομα 3.000 ευρώ για κάθε γέννα παιδιού από τον δήμο. Όπως είπε από το 2023, ο δήμος Αγράφων «πήρε την απόφαση ότι όλα τα παιδάκια που γεννήθηκαν το 2022, οι μητέρες τους θα έπαιρναν 1.500 ευρώ».







.png)














[wide]
[wide]
[wide]


