Το Εθνικό Κέντρο Επιστημονικής και Τεχνικής Έρευνας (CNRST), με έδρα το Ραμπάτ, εκτίμησε ότι ο σεισμός ήταν μεγέθους 7 βαθμών και το επίκεντρό του βρισκόταν στην επαρχία αλ Χαούζ, νοτιοδυτικά της τουριστικής πόλης Μαρακές.
Μαρτυρίες κατοίκων για δεκάδες αγνοούμενους και νεκρούς σε σπίτια, πληροφορίες από νοσοκομεία και η εικόνα των πληγεισών περιοχών ενισχύουν τον φόβο για αύξηση του αριθμού των νεκρών.
Στον Καπνικό Σταθμό (οδός Φλέμινγκ 8, δίπλα στο πάρκινγκ των δικαστηρίων), από σήμερα και καθημερινά 10:00 – 19:00 συγκεντρώνεται ανθρωπιστική βοήθεια για τα νοικοκυριά των πλημμυροπαθών της Θεσσαλίας και των άλλων περιοχών που δοκιμάζονται από τις φυσικές καταστροφές.
Οι απώλειες στρατιωτικού εξοπλισμού και η κακή εκπαίδευση οδηγούν την Ουκρανία σε συντριπτική ήττα - Για πρώτη φορά οι Βρετανοί παραδέχονται τόσο ανοιχτά την αποτυχία του Κιέβου
Συγκεκριμένα, μαθητές του τμήματος Γ5 του 4ου Γυμνασίου Κατερίνης συμμετείχαν στο διαγωνισμό Leonardo 4 children για μαθητές ηλικίας από 13 έως 18 χρονών κατά το σχολικό έτος 2022-2023, που διοργανώθηκε από τον ευρωπαϊκό οργανισμό Carano 4 Children μέσω του European Schoolnet. Έχοντας σαν σύνθημα το logo του οργανισμού “every Child can be a Genius !”, οι μαθητές μας έστειλαν το δικό τους μήνυμα για την συνεισφορά της Ειρήνης στην Επιστήμη.
Τραγική υπενθύμιση ότι ζούμε πια σε ένα
ουσιαστικά, αλλά για λόγους Τραπεζικών σκοπιμοτήτων όχι τυπικά, «πτωχευμένο» Κράτος, σε μια ρημαγμένη
οικονομία, σε έναν κόσμο που γέμισε πλαστικά και εικονική πραγματικότητα
ψηφιακής μορφής χωρίς σάρκα και οστά, χωρίς τη χαρά και τον πόνο της ζωής, των
ανθρώπινων συναισθημάτων, του έρωτα, της αγάπης, και του πατροπαράδοτου
κουτσομπολιού.
Μου είπε φανερά πικραμένος και θυμωμένος ο
Ανέστης, καλόπιστα θαρρώ, να γίνουμε εμείς βουλευτές, να πάρουμε τους θώκους
εξουσίας…
Ανέστη του είπα, ξέχασέ το! Δεν μας
επέτρεψε το ΣΥΣΤΗΜΑ και οι άνθρωποί του να γίνουμε όταν ήμασταν νέοι και τώρα
πια εμείς είμαστε σε προχωρημένη Τρίτη ηλικία και ουσιαστικά αυτός ο ρόλος
ΕΥΤΕΛΙΣΤΗΚΕ σε ανεπίτρεπτο βαθμό όπως δείχνουν καθημερινά γεγονότα και
συμπεριφορές!..
Το έγραψα αρκετές φορές τα τελευταία
χρόνια, και με αφορμή το απίστευτο για τη Ναυτομάνα Ελλάδα περιστατικό το λέω
σήμερα φωναχτά και ευχαριστώ αυτόν τον αγαπημένο διαδικτυακό τόπο που με
φιλοξενεί δυο φορές την εβδομάδα:
Ελάτε να ξαναγίνουμε, συμπατριώτες φίλες
και φίλοι ΣΥΝΑΝΘΡΩΠΟΙ!…
Συγκάτοικοι, συμπολίτες, συνοδοιπόροι, συγχαίροντες στις χαρές και
συμπάσχοντες στις λύπες του γείτονα…
Ελάτε να ξαναγίνουμε ΦΙΛΕΛΛΗΝΕΣ!…
Να πλημμυρίσει η Ελλάδα με φιλέλληνες!..
Το σημερινό μου πιπεράτο ΑΦΥΠΝΙΣΗΣ είναι
από βάθος της καρδιάς μου ως Πανεπιστημιακού «δασκάλου» ως πατέρα και παππού
κάλεσμα ΑΜΕΣΑ να
ανασκουμπωθούμε και αφού σταθούμε μπροστά στον καθρέφτη του σπιτιού μας να «χαστουκίσουμε»
όπως πρέπει τους εαυτούς μας!...
Ελάτε επί τέλους ξεκινώντας από σήμερα να
ΑΠΑΞΙΩΣΟΥΜΕ καθοριστικά εκείνους και εκείνες που, με τη δική μας ανοχή και
σιωπηρή συναίνεση, απεργάστηκαν αυτή την ανιστόρητη «κατάντια» μας.
Ελάτε
να θυμηθούμε την αγάπη και την ανθρωπιά μας…