Η Γερμανία ασθενής και πάλι της Ευρώπης – Έπεσε στο λάκκο που έσκαψε στον Putin και στρίβει Δεξιά
Υπάρχει αντίδραση στον κόσμο για το υψηλό ενεργειακό κόστος για αυτό και κινούνται προς τα Δεξιά λέει ο επίτιμος πρόεδρος του Ινστιτούτου Ifo
Η Γερμανία είναι και πάλι ο «ασθενής» της Ευρώπης υποστηρίζει ο επίτιμος πρόεδρος του Ινστιτούτου Ifo, Hans Werner Sinn, ο οποίος τονίζει ότι δεν πρόκειται για ένα βραχυπρόθεσμο φαινόμενο.
«Έχει να κάνει με την αυτοκινητοβιομηχανία, η οποία είναι η καρδιά της γερμανικής βιομηχανίας.



























