Δήμος Δίου-Ολύμπου: Με νέο γκρέιντερ-ισοπεδωτή αξίας 305.000 ευρώ εξοπλίστηκε το αμαξοστάσιο του Δήμου
Στην προμήθεια ενός νέου γκρέιντερ–ισοπεδωτή προχώρησε ο Δήμος Δίου-Ολύμπου, αξίας 305.000 ευρώ.
Το νέο μηχάνημα, που αγοράστηκε με χρηματοδότηση από το πρόγραμμα ΦιλόΔημος του υπουργείου Εσωτερικών, ύψους 220.000 ευρώ και ιδίους πόρους, ύψους 85.000 ευρώ, θα εξυπηρετήσει στη διαχείριση των αυξημένων αναγκών του Δήμου, όπως, μεταξύ άλλων, στην αγροτική και αστική οδοποιία.




























