Την άρση της ασυλίας Σπυράκη αποφάσισε το Ευρωκοινοβούλιο.
Την άρση της ασυλίας της Μαρίας Σπυράκη αποφάσισε ομόφωνα σήμερα η Ολομέλεια του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου κατά τη διάρκεια της συνεδρίασής της.
Σε επιστολή που είχε υποβληθεί από τον επικεφαλής της Ευρωπαϊκής Εισαγγελίας, με ημερομηνία 15 Δεκεμβρίου 2022, είχε ζητηθεί η άρση της ασυλίας της ευρωβουλεύτριας λόγω της εν εξελίξει έρευνας για «γεγονότα που μπορεί να αποτελούν εξαπάτηση των οικονομικών συμφερόντων της ΕΕ».






.jpg)






















