PIERIAS NEA - Ειδήσεις και Νέα από Πιερία , Ελλάδα , Κόσμο.

Νέα και ειδήσεις από Πιερία, Ελλάδα, Κόσμο!




================================================================================================
Το https://www.pieriasnea.gr/ χωρίς να εγγυάται και συνεπώς να ευθύνεται, καταβάλλει τη μέγιστη δυνατή προσπάθεια, ώστε οι πληροφορίες και το σύνολο του περιεχομένου να διέπονται από τη μέγιστη ακρίβεια, σαφήνεια, χρονική εγγύτητα, πληρότητα, ορθότητα και διαθεσιμότητα. Σε καμία περίπτωση, συμπεριλαμβανομένης και αυτής της αμέλειας, δεν προκύπτει ευθύνη της ιστοσελίδας για οιαδήποτε ζημία τυχόν προκληθεί στον επισκέπτη / χρήστη εξ αφορμής αυτής της χρήσης του δικτυακού μας τόπου.
ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΗ: Ορισμένα αναρτώμενα από το διαδίκτυο κείμενα ή εικόνες (με σχετική σημείωση της πηγής), θεωρούμε ότι είναι δημόσια. Αν υπάρχουν δικαιώματα συγγραφέων, παρακαλούμε ενημερώστε μας για να τα αφαιρέσουμε. Επίσης σημειώνεται ότι οι απόψεις του ιστολόγιου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου. Για τα άρθρα που δημοσιεύονται εδώ, ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο το ιστολόγιο.

Vibing Thessaloniki │ Ο Οργανισμός Τουρισμού Θεσσαλονίκης μεταδίδει τον παλμό της πόλης


Η δράση υλοποιήθηκε σε συνεργασία με τη MarketingGreece και την AEGEAN στο πλαίσιο της Σύμπραξης Τουρισμού για την Κεντρική Μακεδονία

Με στόχο την ενίσχυση του City Break προϊόντος της Θεσσαλονίκης ο Οργανισμός Τουρισμού Θεσσαλονίκης με τη Marketing Greece και την AEGEAN υλοποίησαν digital media campaign με παραγωγή ταξιδιωτικού περιεχομένου που περιλαμβάνει 3 citywalksvideos και 6 reels τα οποία παρουσιάζουν τη ζωντάνια της πόλης, τους φιλόξενους θεσσαλονικείς και τα πιο ελκυστικά σημεία της.

Οι εικόνες της Θεσσαλονίκης αναμειγνύονται με το ταπεραμέντοτων κατοίκων της, η μουσική συνδυάζεταιμε δυναμικά γραφικά και η ενέργεια της πόλης γεμίζει την οθόνη με παλμό.

Το πρώτο video “The Street Food and Open Markets”εστιάζει στη γαστρονομική υπεροχή της πόλης. Το video ταξιδεύει τον θεατή σε ένα food tour με δεκάδες στέκια για νόστιμο φαγητό στο χέρι,urban και μοντέρνας αισθητικής χώρους, ανοικτές αγορές με τοπικά προϊόντα και μοναδικές γαστριμαργικές εμπειρίες.

Το video“The Architecture”προσκαλεί τον ταξιδιώτη σε ξεχωριστές διαδρομές με φόντο τα διατηρητέα νεοκλασικά που μετατράπηκαν σε χώρους εστίασης, τη μακεδονίτικη αρχιτεκτονική της Άνω Πόλης, τις ιστορικές βίλες που φιλοξενούν εκθέσεις, τα αρχαιολογικά μνημεία, τα μοντέρνα κτίρια και τους creative χώρους. Ιστορικά «ντοκουμέντα» που μαρτυρούν την πολυπολιτισμικότητα της Θεσσαλονίκης.

Τέλος το “The Waterfront”εστιάζει στο μεγάλο της πλεονέκτημα. Την παραλία της! Το αναπόσπαστο κομμάτι της καθημερινότητας των κατοίκων της πόλης που αποτελεί πόλο έλξης για τους επισκέπτες.

Παράλληλα, με στόχο τη διείσδυση στα πιο νεανικά κοινά, δημιουργήθηκαν 6 video reels, που προωθήθηκαν κυρίως στο TikTok και το Instagram.

Βασισμένα στο concept του “Vibing Thessaloniki” τα 6 video reels, ενδυναμώνουν το κεντρικό μήνυμα της καμπάνιας και ακολουθώντας τα social media trends προσελκύουν το ενδιαφέρον του κοινού.

Oι 11 social media αναρτήσειςείχαν 1.757.848 reachκαιτα 21 instagram stories είχαν 848.325 views.

H καμπάνια συγκέντρωσε 1.849.300 και 760.185 views σεTikTok και YouTube αντίστοιχα.

Η Αντιπεριφερειάρχης Μητροπολιτικής Ενότητας Θεσσαλονίκης και Πρόεδρος του Οργανισμού Τουρισμού Θεσσαλονίκης δήλωσε: «Στον Οργανισμό Τουρισμού Θεσσαλονίκης το ψηφιακό μάρκετινγκ αποτελεί βασικό στοιχείο της σύγχρονης στρατηγικής προβολής της Θεσσαλονίκης. Η δυνατότητα προσέγγισης ενός παγκόσμιου κοινού είναι ο στόχος μας! Στην εποχή που ζούμε, είναι βασικό για την ταξιδιωτική βιομηχανία να εφαρμόσει ψηφιακές στρατηγικές μάρκετινγκ για να επιταχύνει τον δρόμο προς την ανάκαμψη. Μαζί με την Marketing Greece και την AEGEAN ενισχύσαμε την προβολή της Θεσσαλονίκης και τα αδιαμφισβήτητα αποτελέσματα της καμπάνιας ήταν άκρως ικανοποιητικά».

Δημοσίευση σχολίου

Το www.pieriasnea.gr δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

[blogger][facebook]

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

Εικόνες θέματος από A330Pilot. Από το Blogger.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget