Η παράσταση έχει ιδιαίτερο χαρακτήρα, καθώς αποτελεί μέρος του εκπαιδευτικού προγράμματος κρι-τικού αξιακού γραμματισμού και θεατρικής έκφρασης με τίτλο: «Project Αριάδνη», στο οποίο συμμετέ-χουν μαθητικές ομάδες από τέσσερα Λύκεια της Πιερίας και συγκεκριμένα από το 2ο και 5ο ΓΕΛ Πιερί-ας, το ΓΕΛ Κ. Μηλιάς και το ΓΕΛ Λιτοχώρου. Το project υλοποιείται με τη συνεργασία του Ε.Π.Δ. της Δ/νσης Β/θμιας Εκπ/σης Ν. Πιερίας και του 3ου ΠΕ.Κ.Ε.Σ. της Περιφερειακής Διεύθυνσης Εκπαίδευσης Κεντρικής Μακεδονίας.
Την παράσταση παρακολούθησαν τα μαθητικά τμήματα των τεσσάρων Λυκείων που συμμετείχαν στο εκπαιδευτικό πρόγραμμα, ενώ εκ μέρους του Δ.Σ. του Οργανισμού Πολιτισμού παρέστη το μέλος του Δ.Σ., Ροδή Ναβροζίδου. Επίσης, ο πρόεδρος του Οργανισμού Φεστιβάλ Ολύμπου, Γρηγόρης Παπα-χρήστος.
Οι σκοποί του project ήταν:
• ο αναστοχασμός των εφήβων ως προς τις αιτίες, οι οποίες τις/τους ωθούν σε ομοιότυπες αξια-κές επιλογές και συμπεριφορές•
• η κατανόηση του χειραγωγικού ρόλου της πολυμεσικής τεχνολογίας στη διαμόρφωση των κα-θημερινών νοοτροπιών και συμπεριφορών του•
• η παρακίνηση των εφήβων να εκφράσουν τις καθημερινές προσωπικές τους ανησυχίες, φοβίες και άγχη•
• η δραματουργική επεξεργασία προσωπικών βιωματικών εμπειριών με σκοπό τη θεατρική και καλλιτεχνική τους έκφραση.
Οι εκπαιδευτικές δράσεις του project είχαν ως πυρήνα το θεατρικό έργο «Αριάδνη», το οποίο αποτέλε-σε τον καρπό της συνεργασίας των εφήβων του «Εργαστηρίου Πολυτροπικών Δραστηριοτήτων» στο πλαίσιο των ετήσιων εκπαιδευτικών τους δράσεων για το έτος 2021-22. Το θεατρικό κείμενο προέκυψε από την επεξεργασία των ποικίλων ερμηνειών και των ερωτημάτων που θέτει ο αρχαιοελληνικός μύθος του μινώταυρου με βασικότερα τον αρχετυπικό φόβο που ενσαρκώνει ο μινώταυρος και του ζητήματος της εξαπάτησης της Αριάδνης από τον Θησέα.



Δημοσίευση σχολίου
Το www.pieriasnea.gr δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.