PIERIAS NEA - Ειδήσεις και Νέα από Πιερία , Ελλάδα , Κόσμο.

Νέα και ειδήσεις από Πιερία, Ελλάδα, Κόσμο!


ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΗ: Ορισμένα αναρτώμενα από το διαδίκτυο κείμενα ή εικόνες (με σχετική σημείωση της πηγής), θεωρούμε ότι είναι δημόσια. Αν υπάρχουν δικαιώματα συγγραφέων, παρακαλούμε ενημερώστε μας για να τα αφαιρέσουμε. Επίσης σημειώνεται ότι οι απόψεις του ιστολόγιου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου. Για τα άρθρα που δημοσιεύονται εδώ, ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο το ιστολόγιο.

Ο Οργανισμός Τουρισμού Θεσσαλονίκης στο Διήμερο Συνέδριο του Πανεπιστήμιου Πειραιώς με θέμα«Η επόμενη ημέρα για τουριστικές επιχειρήσεις και προορισμούς σε περιβάλλον αβεβαιότητας»


Κατά τη διάρκεια της Athens International Tourism & Culture Expo, το Τμήμα Τουριστικών Σπουδών του Πανεπιστήμιου Πειραιώς συνδιοργάνωσε με το Εργαστήριο Τουριστικής Αριστείας και τη διοργανώτρια εταιρεία της έκθεσης Leaderexpo, διήμερο επιστημονικό συνέδριο με θέμα «Η επόμενη ημέρα για τουριστικές επιχειρήσεις και προορισμούς σε περιβάλλον αβεβαιότητας».

Τα θέματα που συζητήθηκαν αφορούσαν στον σύγχρονο τουρισμό .ν

Νέοι ανταγωνιστικοί Προορισμοί, Ψηφιακό Μάρκετινγκ, Ανθρώπινος Παράγοντας στις Τουριστικές Επιχειρήσεις, Ειδικές Μορφές Τουρισμού, Νέες Τεχνολογίες και Νέες Τάσεις καθώς και η αντίδραση του τουριστικού περιβάλλοντος στις κρίσεις.

Ο Οργανισμός Τουρισμού Θεσσαλονίκης συμμετείχε σε πάνελ με θέμα τις Νέες Τάσεις στο Ψηφιακό Μάρκετινγκ Προορισμών που συντόνισε η Δρ. Γεωργία Ζούνη, Επίκουρη Καθηγήτρια στο Τμήμα Τουριστικών Σπουδών του Πα.Πει.. Μεταξύ άλλων στο πάνελ, συζητήθηκε ο σημαντικός ρόλος της Τεχνητής Νοημοσύνης στο σύγχρονο ψηφιακό περιβάλλον.
Ο υπεύθυνος μάρκετινγκ του Οργανισμού Τουρισμού Θεσσαλονίκης κ. Γρηγόρης Τούλιας αναφέρθηκε στον σημαντικό αντίκτυπο της τεχνητής νοημοσύνης στην δημιουργία και εξατομίκευση περιεχομένου, στην βελτιστοποίηση μιας καμπάνιας και στην ανάλυση και ερμηνεία των δεδομένων.

Ο κ. Τούλιας επεσήμανε πως στη ψηφιακή εποχή το μάρκετινγκ περιεχόμενου έχει γίνει κρίσιμο στοιχείο κάθε επιτυχημένης στρατηγικής ,κάτι που μεταξύ άλλων φαίνεται στην απήχηση των Reels του ΟΤΘ στις πλατφόρμες κοινωνικών μέσων όπως Tik Tok, Instagram Reels , Youtube.

Δημοσίευση σχολίου

Το www.pieriasnea.gr δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

[blogger][facebook]

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

Εικόνες θέματος από A330Pilot. Από το Blogger.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget